Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11), članka 6. Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora („Službene novine“ Primorsko-goranske županije, broj 5/11) Općinski načelnik Općine Mošćenička Draga raspisuje dana 15. listopada 2012. godine
N A T J E Č A J
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
Predmet zakupa je poslovni prostor u Mošćeničkoj Dragi:
Aleja Slatina 7, prostor u prizemlju zgrade, površine 23,40 m2
– stanje prostora: uređeni poslovni prostor
– namjena: ured Turističke zajednice Općine Mošćenička Draga
– početni iznos mjesečne zakupnine: 874,69 kuna
– trajanje zakupa: 10 godina.
PONUDE MORAJU SADRŽAVATI:
– osnovne podatke o natjecateljima (prebivalište, državljanstvo za fizičke osobe, sjedište i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– podatke o dosadašnjem radu natjecatelja,
– dokaz da natjecatelji ispunjavaju uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora,
– izjavu natjecatelja da će najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu predati Općini Mošćenička Draga garanciju poslovne banke na iznos 12-mjesečne zakupnine (izjava mora biti popraćena pismom namjere poslovne banke da će u slučaju da ponuđač bude izabran kao najpovoljniji ponuđač istom izdati neopozivu garanciju u visini 12-mjesečne zakupnine, kao instrument osiguranja plaćanja za pravovremeno plaćanje zakupnine i troškova redovnog održavanja, utroška električne energije, vode, komunalne naknade i ostalih usluga i naknada za korištenje uređaja i zajedničkih dijelova zgrade. Garancija mora biti važeća za razdoblje od godine dana, a zakupac će se prilikom potpisa ugovora o zakupu obvezati dostaviti izjavu o produženju garancije, prije njenog isteka, za svaku sljedeću godinu dok ugovor o zakupu traje). Umjesto garancije poslovne banke ponuđač može ponuditi plaćanje iznosa 12-o mjesečne zakupnine unaprijed za svaku godinu dok ugovor o zakupu traje,
– izjavu natjecatelja da je upoznat da je Općina ovlaštena iz osiguranja podmiriti neplaćenu zakupninu kao i sve troškove njene naplate,
– izjavu natjecatelja kojom izjavljuje da prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o davanju u zakup poslovnog prostora Općine Mošćenička Draga, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup,
– izjavu natjecatelja da je upoznat da je poslovni prostor uređen sukladno Pravilniku o određivanju mininalnih tehničkih uvjeta uređenja poslovnih prostora u vlasništvu Općine Mošćenička Draga te da preuzima poslovni prostor u viđenom stanju i da ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku i da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li će u poslovni prostor ulagati sa ili bez suglasnosti zakupodavca),
– opis ponude, odnosno sadržaj i vrstu usluga koje će se pružati,
– dokaz o uplati garantnog pologa u visini dvostrukog iznosa početne mjesečne zakupnine. Izabrani ponuđač gubi pravo na povrat pologa u slučaju da ne zaključi ugovor o zakupu ili prilikom zaključenja ugovora o zakupu ne pruži instrumente osiguranja propisane natječajem. Po zaključenju ugovora o zakupu polog se zadržava kao instrument osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine i drugih potraživanja Općine koja proizlaze iz ugovora o zakupu (tijekom trajanja ili po isteku ugovora o zakupu),
– potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Ponude onih ponuđača koji po toj osnovi imaju dospjelih a nepodmirenih dugovanja ili onih ponuđača kojima je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, a ne pridržavaju se rokova plaćanja, neće se razmatrati.
Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Općine Mošćenička Draga broj 2402006-1827300000, model: 68, poziv na broj: 7722-OIB.
KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE:
– najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Poslovni prostor može se pogledati dana 24. listopada 2012. (srijeda) u vremenu od 9,00 do 9,30 sati, kao i izvršiti uvid u zapisnik sa utvrđenim elementima kvalitete i opremljenosti poslovnog prostora.
DOSTAVLJANJE PONUDA:
Pismene ponude sa svim prilozima poslati poštom ili predati osobno u zatvorenoj kuverti na adresu: Općina Mošćenička Draga, Trg Slobode 7, Mošćenička Draga, s naznakom „ZA NATJEČAJ – POSLOVNI PROSTOR U MOŠĆENIČKOJ DRAGI – NE OTVARATI“ najkasnije u roku od 15 dana od dana objavljene obavijesti o raspisanom natječaju u „Novom listu“.
Javno otvaranje ponuda održat će se dana 06. studenog 2012. (utorak) u 13,00 sati u prostorijama Jedinstvenog upravnog odjela Općine Mošćenička Draga.
Datum početka obavljanja djelatnosti u poslovnom prostoru temeljem ugovora o zakupu: 01.12.2012.
Komisija neće uzeti u razmatranje ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Mošćenička Draga, ili onih ponuđača kojime je sukladno posebnim propisima odobrenja odgoda plaćanja obveza prema Općini, a ne pridržavaju se rokova plaćanja.
Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabare najpovoljnijeg ponuđača.
KLASA: 372-01/12-01/04
URBROJ: 2156/03-01-12-2
M. Draga, 15. listopada 2012.
OPĆINA MOŠĆENIČKA DRAGA
Općinski načelnik