Opći cilj ADRILINK-a je promocija krajobraznog turizma u jadransko-jonskoj regiji stvaranjem mreže centara za interpretaciju krajolika, zamišljenih kao čvorišta odabranih tematskih staza i ruta, digitalno povezanih putem ICT platforme, osiguravajući integrirano upravljanje turističkim uslugama i poticanje inovativnih rješenja. Projekt pruža nove modele upravljanja održivim turizmom usmjerenim na smanjenje sezonalnosti turizma kroz valorizaciju prirodnih i kulturnih krajolika kao zajedničkih dobara koja se mogu posjetiti tijekom cijele godine.
Promovirajući aktivnosti za valorizaciju europske prirodne i kulturne baštine kao ključnog sloja ljudske dobrobiti, projekt doprinosi jačanju identiteta jadranske regije kao jedinstvene turističke destinacije. Zamišljen je kao projekt “zasnovan na zajednici“ gdje je zajednica ključni akter u „razmišljanju / preispitivanju“ vlastitog krajolika, koristeći različite interpretativne ključeve kao što su povijest i umjetnost, kultura, obrt, staze i tradicija, tipičnost u svrhu obnove vlastitu prošlost, razumjeti sadašnjost i planirati i budućnost.
Glavni rezultati projekta ADRILINK su:
1. Osnivanje Jadranske mreže za turizam na krajoliku;
2. Zajednička održiva strategija za sustav krajobraznih odredišta na Jadranu;
3. Sustav novih jadranskih ruta i ruta utemeljenih na interpretaciji krajolika;
4. Digitalna platforma i aplikacija za jadranski turizam;
5. 10 LIC-ova opremljenih aplikacijama pametnih tehnologija i inovativnim ICT rješenjima;
6. Organizacija „Dana krajolika“ kao jedinstvenog događaja integriranog kruga duž Jadranske regije.